Ny header

Så vad tycker ni om min nya header??:D Den gjordes igår av Hanna, hon va snäll o hjälpte mig för jag kan inget om hur man gör om bloggen haha:p
Men om ni går in på hennes blogg så kmr ni att se att vi har lika dan header, och det e pga att vi tyckte det skulle va lite kul eftersom vi är väldigt nära kompisar:D Jag vet seriöst inte om jag skulle klara ett liv utan hanna!

Men vi blir kallade magneterna och kallar varandra magneten så det e därför det står magnets forever på headern, vi menar liksom att vi kommer vara kompisar förevigt!!:D:D

Kommentera och skriv vad ni tkr om den!!!!xD

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0