Träning HELA dagen

Idag har jag provat på alla olika specialidrotts sporter som finns på john bauer:D Jag har provat på Dans, bordpigis, fotboll, handboll, innebandy och crosstraining (gymet):-D Dom tre första va helt klart roligast!!:D 
Detta betyder ju att jag har tränat hela dan i skolan och efter skolan drog jag direkt till träningen där vi började att springa åtta varv runt fotbollsplanen neranför wättinge, fast i intevaller och sen hade vi inomhus träning som gick superduperbra!xD Det är jätte skönt för det går bra för mig just nu och det är jätte skönt!!:-D

Orkar inte skriva mer nu, så info om skolan kommer nån annan gång;)
Gammal bild från gymmet:)

Kommentarer
Postat av: Moa Walle'

Du såg väl den igår?

2010-08-25 @ 08:09:02
URL: http://moawalle.blogg.se/
Postat av: Moa Walle'

SV: Ja, men det känns så konstigt att börja lära känna andra när man inte ens lärt känna sin egna klass än :P Det var liksom 1:or, 2:or och 3:or... :)

2010-08-25 @ 20:33:44
URL: http://moawalle.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0