Träningsläger

Kom på att jag glömde att skriva om mitt träningsläger som avslutades igår med två innepass. Alla va stela efter cyklingen, inklusuve mig!:p
Men första passet gick totalt piss dåligt då jag va hur seg som helst och bara stod i försvaret för vi övade sammarbete med mitt sex och nio meter och då får kanterna stå i försvar, men andra passet gick bättre, då körde vi bara massa övningar med intevaller och så, så det va as jobbigt!!! Sen så fick jag jätte ont i mina ben då jag inte hade några sulor eftersom dom e på väg hem från England. Fast mamma hade tejpat fötter fast det hjälpte inte:p Men vi va så få, och det va folk som hoppade av pga smärtor och eftersom vi blev för få då, och det blir inte värre när det gör ont, asså det e inte som att min skada blir värre så då va det ju bara att köra, men jag hade så ont efteråt att jag grät och det va inte kul!:s

Men nu måste jag göra mig i ordning för sjuckgymnasten, så hare bra:D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0