Träningsläger

Idag har jag haft träningsläger med laget, det va kul men jobbigt!!!
Vi började med 1 o en halv timme, sen va det lunch och sen spelarmöte där jag blev uttsatta att sitta i spelarrådet:)
Sen va det en tävling med tre stationer, så vi började med att cykla till trollträ, sen till Nyfors och sen högst upp på racksta (stavning?), det va lökigt!!!!
Sen till Alby där det va sammarbetsövningar och sen hem till jojjo för att spela vollyboll i hennes pool och käka middag, wo0k! MUMS!!!!xD
Sen nu på kvällen har jag varit med Hanna och på gårdens kräftskiva:)

Allt från och om England kommer imorgon, lovar!

haha en gammal bild på min söta Hanna:D<3

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0