Bip

Igår så hade vi träning lite tidigare än vanligt, vi började 17.40 för att springa till gymmet där vi fick ett nytt gympogram:D JIPPI!! Sen va det tillbaka till hallen och där fick vi reda på att vi skulle springa bip test som gick åt helvete, kunde inte andas:/ Sen så va det genomgång av ett nytt bolpogram:)

Det krångliga var att vi får inte göra gympogrammet och bålpogrammet på samma dag så jag ska försöka lista ut hur jag ska hinna allt och så vill våran gymtränare helst inte att jag ska gymma med skolan för att vårat nya gympogram är nästan helt utan vikter.

Nu ska jag sminka mig o plata håret o sen dra till skolan;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0