Julmarknad

Igår kom jag 4 timmar förtidigt till skolan!!!!!!!! FATTA DET!   Det va flera i min klass som kom så tidigt för vi hade inte fått nån info om att alla lektioner efter lunch va inställda så då drog vi först till hägersten där vi hämtade pengar hemma hos Olivia sen drog vi o åt, jag åt en cesarsallad:D Jätte gott! Men jag blev typ matförgiftad...:/ Mådde jätte illa inatt:(
Men iaf, på kvällen från fyra hade vi julmarknad. Det går ut på att varje klass försöker samla in pengar till klassen genom att göra saker som folk betalar för. De flesta bakar o så men våran klass hade prickkastning med pilar på ballonger, vi gick plus med typ 300!:D Sen hade dansprofilerna uppvisning o dom va grymma!!!!! Fattar inte hur dom kan!
Det va ganska kul faktist, eller asså det e väl alltid kul att umgås meed världens bästa klass xD

Haha bild från mini "hajken", ser ut som ett mongo men det bjuder jag på!!;p

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0