Livet leker!

Är det inte konstigt, hur livet kan gå upp o ner så fort? i början av veckan sög mitt liv och nu är det kanon!:D och allt detta pga hur handbollen går. Det e faktist dåligt tycker jag, hur vi människor förlitar våra liv på en sak. En del har skolan, andra sporter och vissa det socialla livet. Så fort det går dåligt eller våran "säkerhet" (om man kan kalla det de) rubbas lite mår vi sämre. Sammtidigt går det inte att göra något åt det;) Det ända man kan göra är att försöka se saker ur den poitiva vinkeln och få sitt liv att bli bra igen!:D

Idag gick skolträningen gryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyymt bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Asså det va helt sjukt! Först gymmade vi och jag va pigg o stark, sen så kom vi till hallen där vi körde grymt mkt koordination och sen sista 45 typ körde vi skott och allt satt! Av typ 100 skott kanske jag missade 3 vilket jag är jätte stolt över:D

Ikväll ska jag även träffa världens underbaraste människa och vi har inte setts på evigheeeeeeter så det ska bli 
superdupermegakul! xD

Min tokiga Hanna<33

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0