Match mot Kalmar

Idag spelade vi våran första i USM:D Skit kul va det! Det blev 28-16 till oss:D Fast vi va väldigt nervösa i början o det syntes, gick inte så bra men sen kom vi igång o då gick det inte att stoppa oss haha:p

Vi hade ju samling idag vid 12.15 för då skulle vi äta lunch tillsammans som Ronjas snälla mamma lagat och det va super gott! Sen fick vi våra nya SM tröjor och det va som på julafton haha xD alla ville ha den;)

Jag fick inte spela så jätte mkt men det va jag ju beredd på och jag fick ty 5 min på planen o det e jag jätte glad för!:D Tyvärr så fick jag ett jätte bra läge på kanten men missade!:( riktigt irriterande!!!!!
Aja, imorgon är det uppstigning vid 6.00 för att mötas 06.45 i Nyboda för gemensam frukost så snart är det sängen;)

Bild från steg 1, hoppas jag kan se till att nån tar nya bilder imorgon;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0