Skadad

han träna 5 minuter idag innan jag ramlade på mig själv o skadade handen:p Så jävla klantig!!! Lite svårt att förklara hur jag ramlade men två av mina knogar o en del av handen är svullen och jag ramlade så skulle jag ta emot mig o så böjdes fingrarna på ett spec sett och det gjorde så jäääävla ont! Så det va bara att linda o sitta på läktaren:(
Tur att vi fick sluta efter lunch så jag hade tid att gå till gymmet innan 01 träningen:D 

btw så blev jag o 3 till intervjuvade av två killar och idrott o sånt i nästan 1 och en halv timme:D Det va faktist kul!:D

fan vad lång tid det har tagit att skriva det här med en hand....

  

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0