vinst med 5

vi spelade mot H65 Höör imorse och vi spelade seriöst apdåligt som vår tränare brukar säga;) Det va sista 10 minutrarna som vi satte igång och spelade så som vi kan o tillslut van vi med 5 bollar:D vi gjorde matchen onödigt nervös genom att låta Höör göra aldeles för många mål om man gärmför med hur många vi gjorde, vi låg i stort sett under hela matchen...

Nu är jag hemma för en liten break, vi va tvungna att åka hem så då åkte jag till mamma för hon skjutsar ner mig snart till andra matchen som börjar 14.30 o vi har samling 13.00:D Jag fick tyvärr inte spela i matchen mot Höör, hade fått göra det om dom på banan gjort sitt jobb ordentligt men det e ju bara att acceptera och va positiv! Kanske får jag spela nu, hoppas! Men att inte få spela får jag ta som en utmaning, jag får se till att bli snabbare i fötterna och bättre helt enkelt så att jag tillhör första kjedjan inför nästa steg! xD

nu ska jag fixa lite innan matchen,
ses! 


Nu ger vi hundra procent tjejer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0