World cup

Har precis kollat på World Cup, en cup i Handboll mellan olika landslag:D En bra match mellan Danmark och Sverige i finallen! Ser bra ut för Sverige inför VM tycker jag:D Tyvärr så förlorade Sverige med 6 bollar tror jag, lite onödigt många tycker jag med tanke på att de låg lika i stort sett hela matchen och jag trode Sverige hade vinsten där ett tag. Men med 2 minuter kvar stod det 28-31 och så förlorade dom med 28-34 tror jag;) Jag tycker Kim E är riktigt duktig och deras målvakt Per Sandström va grym!
I Danmark va det Mikkel som gjorde det mesta, han skött sönder Sverige haha:p Aja, jag skulle ju plocka kläder i rummet va det haha, glömde det xD


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0