Bästa gymnasiet hitills=D

Jhon Bauer va grymt bra tycker jag! Kan bara komma på bra saker=D Skolan jobbar väldigt mycket som man gör när man jobbar, man börjar och slutar samma tid varje dag, har bara två kurser per dag, ett ex på en vanlig dag kan vara så här: sv- kort rast- sv- lunch- eng- kort rast- skolan slut. Detta gör att lektionerna blir väldigt långa så man hinner väldigt mycket vilket gör att det blir få läxor. De jobbar på ett litet spec som jag inte kan förklara;)

Jag vill gå antingen pogrammen Hälsa&Idrott eller sam-Idrott, vilket gör att jag måste läsa spec vilket kommer bli handboll=D Det är ingen try- out så jag har bra chans att få komma in=D

Vad har ni för gymnasieplaner?

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0