Fredag 9 Januari

Eller igentligen är det ju faktist lördag nu, haha:P Men idag var det första dagen i skolan på vårterminen. Först tyckte jag att det var jobbigt att börja på en fredag då vi kunde fått tre extra dagars lov. Men det va ganska skönt för då börjar man idag med vanligt schema och lite jobbigt sådär... Sen har man helg och hinner återhämta sig, haha=P
Efeter skolan tränade jag småtejerna och sen tränade jag själv (som vanligt;)) Sen åkte jag hem och åt och dushade och sådär sen frågade Christoffer om jag ville komma till honom då hans pappa inte va hemma så mamma skjutsade dit mig och vid typ halv tio och sen hämtade hon mig kvart i tolv=D
Christoffer försökte lära mig wow men jag fattade typ ingenting, sen satte vi oss och kollade på Ett päron till farsa i Europa, eller något såntdär;)

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0