Har inget att skriva om

Sorry att jag inte bloggat, man jag har liksom inget att skriva om och då är det ingen ide att skriva;)

Men träningen igår va piss tråkig! Jag stod still i försvaret i en timme! Visst jag rörde mig fram och tillbaka i sidled men behövde typ inte engagera* (stavning?) mig då anfallarna bara gjorde massa kombinationer och då utmanar dom inte en mot en. Hade lika gärna varit hemma och pluggat, som jag verkligen behöver! Men vi som stått i försvaret en hel träning (dom som inte ska med till SM) fick i alla fall beröm för att vi gjorde det=) För att vi orkade hålla ett bra försvarsspel även fast det blir så långtråkigt. Sen efter träningen sprang jag intevaller sj inne i hallen i tio min=)
Nu ska jag äta frukost, är dödhungrig=P 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0