Matcher + plugg

Sorry att jag inte skrivit sen i onsdags, har helt glömt bort bloggen.... Idag så spelade jag match mot huddinge, Gick SÄÄÄRR!!! Tänker inte ens berätta vilka siffror det blev! Men när jag kom dit så höl kompislaget på att värma upp, de skulle strax börja spela mot Salem. De hade bara en avbytare så de frågade om jag ville spela, och det är självklart att jag ställer upp=D! Den matchen gick bra, de van, så klart....=P
Sen har jag gjort min No uppsats idag, ingen stor grej eftersom man bara kan få G på den och den fick bara vara en sida...
Ikväll ska jag kolla på en film som heter Tretton=D
Bye
(Tyvär blir det ett tråkigt inlägg utan bild)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0