Nyår hos Hanna=D

Vi hade så kul hos Hanna=D Först när vi kom dit gick vi och köpte godis, sen började vi göra middag=D Det blev något jätte gott som jag inte vet vad det heter, sen efter maten åkte vi pulka, haha=P Sen tände vi några raketer och sånt, sen gick vi ut med Ozzy och Kenzo. Sen började vi se på filmen baksmällan medan vi åt grymt god eferrätt som min mamma gjort=D fats vi han inte se hela för vid typ tio i tolv tog vi med alla raketer, drickan och gick ut och va ute i mer än en timme. Sen när vi kom in så såg vi klart filmen, sen spelade vi guitar hero och sen bara snackade vi lite typ=D Och vips så var klockan 4=P

Jag vaknade vid typ tio och märkte att jag typ låg på golvet då min madrass hade läkt ut all luft. Men jag kyckades somna om till halv elva då jag gick upp=) Sen en liten stund senare fick jag upp Moa och Hanna;)
Sen idag har vi varit och åkte pulka med Linus, Hannas Lillebror=D Det var jätte kul. Jag hade inte med mig kameran men Hanna tog massa bilder när vi åkte så förhopppningsvis kan jag få några att lägga ut här, hon är på bio just nu så ni får dom imorgon om hon skickar dom=)=P

Men här är bilder från igår=)
Ozzy, Vet att ögonen blev lite konstiga....

Kenzo


Kommentarer
Postat av: emma

ååh vilka söta hundar!:D



kolla gärna min nya design och svara på alla mina frågor som jag ställer i dom flesta inläggen;p



kram emma, http://askerkling.blogg.se

2010-01-02 @ 20:03:09
URL: http://askerkling.blogg.se/
Postat av: Theodormona

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-03-23 @ 19:05:03
URL: http://theodormona.blogbow.com

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0