Skollagsträning=)

Idag vid tre hade jag träning med skollaget då vi har våpra första matcher i skol DM imorgon och vi har aldrig tränat! Vi är så oräriösa som man kan bli, men vad gör det;) Jag tror att vi kommer förlora imorgon men vi får se. Ska ju alltid vara positiv=P

Efter den träningen åkte jag hem och hämtade nya kläder och drog till gymmet där jag sprang intevaller innan innomhusträningen som jag altid gör, det gick jätte bra idag=D
Jag har pratat med min tränare och vi har bestämt att jag ska springa snabbare intevaller under kortare tid, så en dag i veckan ska jag springa 25 sekunders intevaller och en dag i veckan ska jag springa 12 sekundersintevaller! vilket kmr bli väldigt svårt... För jag vet inte om jag vågar hoppa på löpbandet i så hög vart som jag måste ha då, och om jag inte gör det så kommer 12 sekunder ha gått innan jag kommer upp i rätt hastighet, men men det löser sig;)
God natt=)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0