från varmt och skönt-till regn och kallt!

Det är precis så det är för mig, i stockholm va det varmt o skönt o man kunde steeka hela dagarna och så åker vi hit till trosby i värmland och det bara regnar och regnar och regnar....:(

Aja, vi har i alla fall varit o käkat lunch på en resturang här och sen drog vi till min mosters kompis och fikade och nu efter lite matshopping är vi hemma hos mormor:D
Jag o mamma ska snart ner och kolla på skoråt mig i lilla, lilla torsby, kolla vad det kostar att klippa sig här och kolla om det finns nånstans att fixa naglara:D

Bye

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0