Home again

Nu är jag hemma igen, har varit det i typ en timma:)
Har en jätte rolig video som jag vill lägga upp här on the blogg men det går inte:( Att det ska va såna j*vla problem med en f*cking video!! Asså har suttit nu i typ en kvart för att försöka skaffa mail på min iphone så att jag ska kunna skicka den direkt men det funkar för fan inte heller, ÄR SÅ JÄVLA IRRITERAD JUST NU!!!!!!!!

Men i alla fall så har det varit SUPER DUPER KUL i Leksand!!!!!:D:D:D:D

Imorgon blir det uppstigning typ halv tio för att sedan möta Eva i centrum elva för att åka till flaten och steeka haha:P
Bye

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0