Jag måste säga att sommarlandet här är...

Jag måste säga att sommarlandet här är mycket roligare än vad jag trode!!!xD det finns många roliga vattenatraktioner och roliga saker som inte har med vatten att göra:) som ex gocart, karuseller mm:D jag har haft grymt kul idag och får uppleva allt igen imorgonxD Fast tyvärr har det inte blivit några bilder då jag glömde min laddare hemma så mobilen har varit urladdad på morgonen men pappa o jag åkte och köpte en ny imorse så den har legat och laddat hela dan men imorgon blir de fotton:)!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; haha sant ;)



Bor du i innerstan?

2010-07-01 @ 20:51:24
URL: http://fotograbben.se

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0