At Jessicas place

Helo
Just nu sitter jag framför Jessicas dator hemma hos hennes mamma och väntar på att jessica ska duscha klart och så kände jag att jag bloggat dåligt på sistoine;) Jag ska i alla fall följa med till jessicas landställe i helgen:D Det ska bli skiiita kul!!!!!:D:D

Kommer blogga från mobilen men jag lovar att snart nån dag nästa vecka ska jag lägg upp bilder och sånt:)

Igår va5r jag ju hos sjukgymnasten i haninge och han kollade mina ben, soim tur är det inte benhinnorna utan en muskel som sitter bakom smalbenet så den är jätte svår att komma åt och den krampar hela tiden det är därflör jag har ont, och detta behandlas med hjälp av ultraljud typ, ett som skickar in elektriska stötar för att massera muskeln:/ Det gjorde så jävla f*cking ont!!!! Seriöst jag typ dog, för muskeln går under foten så det gjorde ont och hela foten typ krampa:( Vi gjorde bara ett test med 1000 stötar på höger ben och 200 stötar på vänster för jag har mkt ondare i höger, sen orkade jag inte mer, asså jag har aldrig känt sån smärta seriöst det gjorde så jävla ont jag typ storgrät! Men nästa gång då ska vi göra 2000 stötar i varje ben!

Aja, sen var det träning som inte gick så bra...:/ Och sen var det ner till Alby med massa folk:) Det va jag, jessica, Ellinor, Hanna, hanna, Julia, jennifer, rickard, frans, christoffer, chris, poppe, robert och fillip. Tror det va alla;p Sen kom det lite folk som kom och gick liksom;) Det va i alla fall kul:D Aja nu ska jag va social med Jessica som duschat klart:p
Hörs senare

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0