Nu ska jag berätta....

Har precis kommit hem från strandbadet och ska om en kvart ta bussen till gullmars för att möta Hanna för vi ska gå oich se streetDance 3D på bio:)
Men i alla fall,
Nu ska jag berätta om igårkväll:)
Det började med att hanna kom hit vid elva och så gick vi ner till Alby men där va tråkigt och mkt mygg så vi tog bussen till henne:) När vi kom hem där så hade hon gäster:) Alla killar som va där va fulla, vissa mer än andra....;)

I alla fall, när klockan va runt kvart i två så tog vi med oss Kenzo (hannas schäfer) och så följde hanna och kenzo mig till bussen. Medan vi sitter där och väntar på bussen komer en lös Amstaf blandning fram till oss och vill hälsa. Kenzo blir helt galen och vill skydda Hanna men den andra hunden brydde sig inte och medan jag försökte hålla hunden borta från kenzo då hanna haded fullt upp med att hålla i Kenzo ringde jag polisen, alltså inte 112 utan 114-14, och så fick jag prata med en person som kopplade mig vidare och allt detta hände under extrek kaos och panik för kenzo va redo att döda!
Polisen som jag prata med va lite dum i huvet hon oxå men det hör inte hit. I alla fall så lovade dom att skicka en bil för att hämta hunden men det tog tio min så hade ingen bil kommit så tillslut fick jag tag i hunden för den hade halsband och så fick jag Kenzos koppel då hanna höll i hans halsband, sen kom hannas familj springandes i panik för dom trodde jag o hanna va i fara och sen så tog vi med oss båda hundarna hem och så ringde vi flera gånger och undra va dom tog vägen, för de ringde mig en gång- typ tjugo min efter att jag ringt dom och frågade hur det går och när jag då sa att allt va under kontroll så kände väl dom att vi inte va så viktiga. Men tillslut hämtade dom den vid fem så jag och hanna gick o la oss vid halv sex ca;) Nu hinner jag inte skriva mer men detta va den stora händelsen igår, sen blev det lite annaat bråk och så men det tänker jag inte gå in på:P Nu måste jag rusa till bussen, ha det gött!:D

Kommentarer
Postat av: Kaistine

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-04-02 @ 12:35:57
URL: http://kaistine.blogimagine.com

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0