Buenos dias

Idag får jag börja träna igen efter två veckor:D! Så idag ska jag gyma och springa intevaller, det kommer bli jooooobbigt! Men de här tre dagarna man går i skolan den här veckan så har vi lagveckor så vi gör massa annat och följer inte schemat, idag ska vi jobba med återhämtning och nu på morgonen ska vi lyssna på en föreläsning från två personer från RFSL, riksförbundet för sexuell läggning undrar hur den blir;)

Nu måste jag göra mig i ordning ska cykla klockan åtta och jag har inte packat väskan än eller gjort mig i ordning:P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Tackar så mycket :)

2010-05-10 @ 22:00:50
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0