Hannapanna

Idag har jag varit med Hanna, först följde jag med henne när hon solade sen åkte vi hem till henne där vi övade lite på en musikgrej vi ska göra tsm, va ute med hennes lillebror och pluggade;) Tyvär så är min dator fortfarande sönder så jag kan inte lägga upp bilderna nu i alla fall från idag, Hanna och Linus va jätte söta i typ likadana jackor:D Kanske att jag laddar upp dom på den stora datorn imorgon, får se... Nu ska jag gå till sängs för jag ska upp halv sju imorgon så att jag hinner plugga lite innan nationella men jag har tappat bort häftet med allt man måste kunna, SMART!

Natti, natti

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0