21-21

Asså jag vet inte va jag ska ta vägen just nu! Jag borde vara glad så varför är jag inte det? jaag fick äntligen spela i förstalaget som jag velat och vi spelade lika men jg är så bsvkn på mig själv... Matchen gick åt helvetee för min del, dom tre situationerna jag va inblandad i under ca 8 minuter av hela matchen (fick bara spela så lite) så va jag en total katastrof! Jag klagar inte på att jag fick lite speltid, bästa spelare spelar! Det r inte det, men varför tar hoon meed mig om hon inte tror jag klarar det, och så vill hon sätta in mig bara för att efteer att jag suttit 40 minuter, tror hon jag kan prester då?? Åå jag ska inte klaga, jag ska vara glad för dom minutrarna jag får och ta tillvara på dom, jag vet men det ÄR SKIT SVÅRT!:´(

Kommentarer
Postat av: ssofiaahlundmaark

sv; det går bra tack! Det är du och en till som har gissat ;P jag godkänner inte kommentarerna förrens tävlingen är klar för annars kan ju andra skriva samma saker som ni har, och ni kan ju ha rätt! Eller fel! Kram (:

2010-11-14 @ 20:51:01
URL: http://orlandofreak.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0