En lycklig dag på ett lyckligt liv

Det finns dagar man harat livet och det finns dagar då man älskar det och idag är en sådan dag! JAG ÄLSKAR LIVET!!!<3 I skolan hände inget spec förutom att handbollen gick hyfsat, men sen på träningen efter, OMG jag har aldrig varit så stolt över mig själv efter en innomhusträning förut!:D Fan va egoistiskt det där lät man skiiiit samma;) Fast iof så gick inte gymmet så bra...
Men efter träningen var det att duscha fort som fan för jag gick o såg Due Date med världens bästa människ, nämligen Hanna Stridsberg (ni hittar hennes blogg bland länkar). Sen hände det en sorglig sak som jag skriver om imorgon:D

btw, filmen va gryyyyym!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bild från i sommras tagen av Moa

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0