Förstalags träning

Idag va det träning med förstalaget:D Det va kul men jobbigt! Vi började att springa 1,2 mil va länge sen sist! JOBBIGT xD Sprang på typ 60 min så inte så jätte bra :/ Sen kontrade vi mycket första timmen sen så delade vi upp oss A-flick och U-lag, vi tränar ju tsm ibland. U-laget skulle bli filmade under några övningar till tränarskolan 2 så vi fick halva planen för oss själva och övade på individuell teknik i skott:D Det gick bra nästan perfekt för mig och jag fick jätte mycket beröm från tränaren och det va skönt för det stärker verkligen mig när hon ser att jag anstränger mig och att det ger resultat:D!

Kommentarer
Postat av: ssofiaahlundmaark

Var gärna med i tävlingen på min blogg!

Tävlingen är för alla med en blogg ;b

Här hittar du inlägget:



http://orlandofreak.blogg.se/2010/november/tavling.html



Kram!

2010-11-04 @ 19:11:27
URL: http://orlandofreak.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0