Helgen

Här kommer ett litet inlägg om helgen, eller ja sön- mån:D

Jag åkte som sagt efter min syrras fest till Kalle där redan bella och malin va, vi gjorde inget spec, käkade typ:p sen gick vi en tur o mötte kalles kompis eddie (vet inte om han stavas så;)) Sen hade vi filmmaraton med massor av filmer fram till halv sex;) Eller aa, mellan att vi sett första och andra filmen så spelade vi spelet med andra ord;) Kommer inte ihåg vad filmerna hette haha:p Nån som va där som kan påminna mig?

Sen på måndagen så vaknade vi typ vid tolv, sen vid 13.50 åkte vi in till stan o därifrån drog jag hem medan dom andra gick o shoppade. Va ju tvungen att dra till träningen vilket va synd;/ Men det är ju alltid kul att träna handboll!!! xD

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0