Lördag 6 November

Här kommer ett litet inlägg om gårdagen eftersom jag inte han skriva då.

Först på morgonen, eller ja vid tolv så tog jag Ayla så gick vi ner till Alby stallet och mötte Hanna. "Hennes" häst Zawilca är sjuck så Hanna skulle bara ta en promenad med henne så då gick jag och Ayla med. Det blev jätte mycket fina bilder men dom kommer upp nån annan gång:D snart hoppas jag!
Jag kom hem typ tre från stallet och då va det bara snabbt som f*n äta lunch, duscha och föra sig klar för att sen åka till centrum för att möta upp en annan Hanna och hjälpa henne att förbereda för en tjejmiddag hon skulle ha för att hon fyllde år:D

Där hade vi jätte kul, hos Hanna alltså:D Det va jag, Hanna, Moa och Hanna:D Det blev mycket fina kort där också som kommmer upp sen!
 

Kommentarer
Postat av: Steinarjennie

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-11-10 @ 06:31:32
URL: http://steinarjennie.blogll.com

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0