Lördagen den 13 november

Nu kommer ett inlägg om den låååånga dagen igår...:D

Det började med att jag försov mig, klockan 10.10 skulle jag va på nyboda parkeringen för att åka till sköndal med mina 01:or o spela, jag vaknade 9.50!! STRESSIGT!:p Men det löste sig:)
Matcherna gick väl sådär om man säger så...:/

Sen så va det direkt bort till vaxholm för att möta laget där och så hade vi vaxholmsfångarna, skit kul va det!!!:D:D typ som fångarna på fortet. Mitt lag va ganska grymma, vi skulle vunnit om inte vårat lås kärvat i finalen:p Nej jag skoja, eller asså det va typ så men man ska ju inte skylla ifrån sig;)

Sen så åkte vi direkt till krusboda gårn där jag hade övernattning med mina 01:or, det va kul men ansträngande:D Vi lekte hela kvällen, förutom när vi åt;) Sen gick vi o la oss, började i alla fall vid 10.30. dom sista somnade 01.30! Där fick jag flytta om och springa runt till tjejr:P till sist hamnade jag och 6 tjejer i soffan i TV rummet och satt o prata tills klockan va ett, då bestämde jag att nu måste vi sova, skulle ju liksom upp 8.00;) Så det blev så att jag mublerade om lite så att alla vi låg tillsammans, fast två av tjejerna fick dela på min madrass för dom hade bara små liggunderlag vilket va jätte hårt och så la jag mig mellan två tjejer som hade en dubbelmadrass xD Men tillslut somnade vi iaf:D Är riktigt stolt över mina tjejr! Vissa sov tom borta för första gången! Och vissa hade aldrig sovit på  madrass förut:p

Tog massor av bilder o sånt men jag kan inte lägga upp sånt;)

Nu ska jag sova haha, god natt:D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0