Maaaaaatch

Idag spelade jag match med andralaget mot Kungsängen, vi förlorade med 9 mål! PINSAMT!!!! vi förlorade pga försvarsspelet. Men för mig gick det bra;D spelade plus med mig själv genom att nästan aldrig släppa förbi någon och så va jag 100% skytt, satte 4 av 4 lägen:D Det kändes bra!
Blev tyvärr inte uttagen till nivå 1 matchen den här helgen, kändes väldigt tråkigt eftersom USM steg 3 närmar sig så då tänkte jag att nu har jag inte alls någon chans att komma med i USM laget:/ Fast Kikki (andra tränaren) kom fram till mig efter matchen idag och frågade om jag kunde spela imorgon:D O gud vad glad jag blev!!!! Så imorgon blir det uppstigning tidigt för att va i Farsta 07.45:p

Nu ska jag se på sex and the city2

uppdate: detta inlägg skulle ha publicerats i lördags men det gjorde det tydligen inte, hamnade i utkast så jag lägger in det nu;)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0