Finally

Äntligen har jag fått tid för magnetröntgen den 29 oktober:D!! Nu kan jag för hoppningsvis få reda på vad det är för fel på mig och vad jag ska göra åt det:D


Tror det en sån här jag ska få röntgas i;)
Annars idag har jag varit i skolan, där vi hade en grym handbollsträning! Vi tränade typ bara stegisätningar vilket jag VERKLIGEN behöver öva på och sen hade vi fys:D 
Sen på kvällen va det 01 träning som gick bra och sen egen träning:) Brukar inte träna på måndagar men fick träna m,ed U-laget idag:/ Gillar inte riktigt det för jag gillar inte dom spelarna men det va ju bara att kötta på haha:p 

Kommentarer
Postat av: Linda ♥

Grymt att du fått en tid, det är inte roligt att vänta tro mig .

2010-10-19 @ 18:01:41
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: Linda ♥

SV; Jag bröt foten i februari i år så gick med gips i sex veckor och haltade runt typ ytterligare två veckor :P

2010-10-19 @ 18:03:41
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: Ems

vi tränade ju inte med U-laget, samma tid men på varsin planhalva hehe

2010-10-20 @ 00:01:33

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0