Happy face- or not??

Idag så åkte jag till sjukhuset och kollade upp mina stämband och det beslutades att jag ska göra en sån där "snabboperation" igen, va fyra år sen sist så jag slipper vara lika ansträngd när jag pratar;) Pallar inte förklara vad det är..
Sen så ringde vi vårdcentralen och frågade om mina röntgenbilder och det visade inget på bilderna för min fot är för svullen sa dom så nu står jag i kö för magnetröntgen och det kan ta flera månader...:/ När jag ändå andvänder magnetröntgen till foten så ska jag passa på att röntga underbenen oxå:) Vet inte riktigt hur jag känner, om jag är lättad eller inte, det är ju bra att jag äntligen fått köplats men sammtidigt får jag bara ondare o ondare och det kmr ju ta tid så aa.



Inte jag som tagit bilden men den e så grymt söt!!!:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Linda ♥

Tösen vad har hänt med benen och foten? :'( Kramis från Linda i GBG <3

2010-10-17 @ 21:09:30
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0