@mammas hus

Har precis kommit hem till mamma, eller ok, det va typ en timme sen:p

Visst ja, vi förlorade idag på matchen jag skrev om tidigare:p o det pga dommarna! Eller asså inte bara men jag har aldrig varit med om så många utvisningar och röda kort på en match! Grejen va att bara vi fick saker fast båda lagen spelade lika fult:/ men, men, palla lägga ner energi på den matchen när jag inte ens spelade;) På min match imorse gick det bra för laget men ABSOLUT inte bra för mig:-(

Nu borde jag plugga spanska men vet inte om jag pallar haha:p

Gillar ni mig som japan eller vad det ska se ut som xD?

Kommentarer
Postat av: Linda ♥

SV; snäll du är tösen <3 Okej, hoppas att du får reda på vad det är med foten snart och hoppas att det blir bättre tösen <3 inte roligt att vara skadad, det klarar du :)

2010-10-19 @ 18:03:03
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0