om göteborg

Här kommer ett inlägg om helgen i gbg:D!

Jag komk dit med tåg halv nio, då möttes jag av paulina, Linda, Kalle och Gustav. Sen gick vi o åt på BK eller ja, killarna åt. Bea och Erika kom även när vi satt och åt:) Sen så hängde vi på centralen ett tag o sen åkte vi hem till Paulina där alla skulle sova. resten av kvällen spenderades med skräckfilm. Kommer inte ihåg vilken haha:p

Sen på lördagen va det stan som gällde:D sen så va det middag på resturang med hela herliga gruppen och sen- *trumvillvel* reunionparty!!! OCH DET VA SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ KUL!!!! fast de två speakerna va jätte dåliga;)

Sen på kvällen åkte vi hem till Paulina, dit även Linda kom som hade varit på sin kompis 18 fest ist och sen så va det skräckfilm- saw 2:D Kvällen avslutades 05.30!

Sen på söndag va det stan och sen åkte jag hem, SAKNAR ALLA REDAN!!! men kanske kommer dom upp nu på höstlovet, HOPPAS!!!!!!!:D:D:D:D:D:D

Den som saknas på bilden är fotografen Linda;)

Kommentarer
Postat av: josefine

frågestund på bloggen! :)

2010-10-26 @ 21:11:45
URL: http://sandelius.blogg.se/
Postat av: Linda ♥

Ja, lite synd att inte jag kunde vara med och POSA med er :P

2010-10-28 @ 17:59:48
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0