Onsdag 27 oktober

Idag har det varit en helt vanlig dag i plugget såelade fotboll på idrotten vilket va fett kul, jag körde lite handbollstacklingar haha:p

Sen efter skolan va det att dra till gymmet o möta moa och köra för det va egenträning idag:D Det gick bra på gymet fast jag va lite seg (kom på nu att jag måste skriva i träningsdagboken) och sen nu på kvällen så har jag träffat världens underbaraste och speciellaste person min Hanna:D:D:D:D<3Vi har åkt buss... vart ska vi inte gå in på:p


Bild från i sommras:D


Kommentarer
Postat av: Linda ♥

SV; Men ändå, det var ju sjukt mycket snö så tidigt i alla fall :P

2010-10-28 @ 17:58:51
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0