Planering

Så här tror jag mina veckor kommer se ut framöver:

Måndag: skola- träning- 01 träning- kompisar

Tisdag: skola- träning-"plugg" 

Onsdag: skola- träning

Torsdag: skola- gym- 01 träning- "plugg"

Fredag: skola- träning- gym- träning

Lördag: match?- KOMPISAR!

Söndag: match?- gym- KOMPISAR!

Självklart kanske inte varje vecka ser ut så här och det hoppas jag inte på för det blir tråkigt om det inte blir variation ibland men planering behövs om jag ska hinna allt. plus att jag har en hund att ta hand om också:D

Som ni ser så har jag minskat min träning med en dag:D tack vare att våra tränare satt ihop bålpogrammet o gym pogrammet så man gör allt sammtidigt:)
 
SÅ här vi jag bli!!!!!!!!!!!!!! DRIVER:P

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0