Skolfoto

Idag hade vi skolfoto, kul att man visste om det! Kom till skolan helt ovetande om det o bah när folk frågade om jag va taggad inför skolfotot såg jag ut som ett frågetecken o typ bah sluta driv, haha snacka om efter!!:P så tummen upp till mig (Y)

Som tur va så hade jag inte mjukiskläder iaf utan jag hade på mig jeans, vit linne och min boomerangshorta:D så det va ju helt ok men VIT linne! Det e katastrof! Man har inte vit linne på sig på skolfoto, och verkligen inte med så hög midja på shortsen som jag hade idag:P som tur va så fick jag stå upp! Och på dom individuella korten så stod vi oxå upp så det va bra:D lägger in bilderna när jag får dom:)

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0