Världens lyckligaste tjej!!!

Jag överdriver inte, asså idag e nog den bästa dagen i mitt liv!!!! Ni fattar inte vad som hänt! Först får jag reda på att jag blivit utagen i USM truppen o bara det gjorde att jag började gråta av glädje, har verkligen satsat för att komma med av dom 17 dom tar ut och mitt slit har äntligen lönat sig:D:D:D:D:D:D:D Ni fattar inte hur glad jag e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen näsr jag kom hem till mamma nu på kvällen så visar det säg att dom köpt hunden vi prövade att ha förra helgen, kan ni fatta det!!!!!:D:D:D:D:D Asså det e hult sjukt hur glad man kan va!!!

Men nu när jag äntligen e "typ" frisk så ska jag satsa gärnet på träningen, fan vad jag ska satsa! Jag ska visa att jag platsar i Truppen o att dom gjorde ett bra val som tog ut mig!!!!!!!!!!!!
Ayla ville inte riktigt va med på bild och jag e osminkad o har typ sveriges fulaste tröja på mig men va fan vem bryr sig:P

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0