Centrum istället

När jag skrev förra inlägget hade jag glömt bort att pappa skulle ner till centrum och tippa idag;) nåt som han gör med sina kompisar dom helgerna vi inte e här o eftersom jag inte skulle va här igentligen så hade han bokat att han kundee följa med så deet blir inget Farsta eller att kolla på Handboll idag men det gör inget för då har jag hunnit med annat viktigt idag som att städa kaninburen och skrivit brev till mitt fadderbarn:D

Meen som rubriken lyder så bir det att dra ner till centrums H&M istället där jag tror att dom har jeansen:D Ska nog dra ner snart för jag ska möta upp pappa där sen så ska vi ha sällskap hem sen:D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0