Inte riktigt som jag ville

Jag är hemma idag oxå...:( Efter att funderat lite igårkväll och känt efter hur jag mådde efter att ha "levt" i typ 2 timmar så bestämde jag att va hemma idag också och bli friska ordentligt, att ha en feberfri dag hemma;) Desutom kunde jag ju ändå inte vara med på idrotten idag och sen va det ju bara mentorstid så, aa jag blev hemma:D Men jag ska inte sitta o slappa så mkt idag, måste komma igång liksom. Så nu ska jag åka till Centrum där jag ska möta mammsen så ska vi köpa hostmedicin, är såååå trött på den här hostan!! Sen lite senare blir det sjukgymnast och sen att kolla på träningen;)

Ses sen:D


Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; hahahaha ;)

Emelie, du är så rolig :P

2010-09-29 @ 16:16:14
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Corneliusadele

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-09-13 @ 07:57:57
URL: http://corneliusadele.blogfrombed.com

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0