Klass 7B

Haha har planer på att gå o lägga mig nu:p inte somna men bara ligga och läsa:D har börjat läsa en serie igen som heter klass 7B för det har kommit ut nya böcker i serien och då vill jag läsa om allt haha:p så nu ska jag gå och lägga mig o läsa i typ en o en halv timme typ, niiiice xD Kalla mig gärna skum men jag gillar att läsa, farmförallt böcker som föreställer verkligheten;P

Annars idag har det varit helt ok:D skolan va helt OK och träningen gick oxå helt OK:D

Ses!



Detta är andra boken i serien och den har jag precis börjat på, kmr väl läsa ca halva ikväll:D

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0