Man sattsar alltid 100 procent- eller?

Jag har funderat lite och kommit fram till att jag måste öka min 100 procent, asså det e lite svårt att förklara men jag ska göra mitt bästa:)!

Varje träning så sattsar jag alltid 100 precent, eller gör jag verkligen det? När man väl tänker efter så kanske jag inte tar i i löpningen de sista 10 minuterna när jag tränat i nästan två timmar som jag gjorde i början men det e det jag måste göra!!! Annars kommer jag aldrig bli bättre och då kommer jag aldrig få spela steg 4 och 5 i sm:/ Så från och med ska jag spring, köra och kötta tills tränaren blåser av träningen hur trött jag än är så finns det alltid krafter att hämta!!!!!!

Så från och med nu ska jag höja min 100 % nivå och ALDRIG ge mig!!!!!!!


Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0