Sjuk...

och jag hatar det! Började bli sjuk i förgår med huvudverk och ingen energi, tänkte att jag bara var trött och gick o la mig tidigt för att orka spela matchen mot Tumba (som vi förlorade), på morgonen så mådde jag faktist bra och åkte till matchen. men i andra halvlek så började jag få sprängande huvudvärk och hade ingen energi så jag lyckades bara spela 10 minuter:( Efter matchen så åkte vi till Strömsholm (får veta mer om det i ett annat inlägg) för att hälsa på min kusin, det va jätte kul och mitt på dagen eller aa vid typ 4 mådde jag bättre men sen gick det bara neråt och neråt, igårkväll hade jag nästan 40 graders feber, frös som fan, magont o huvudvärk. Imorse mådde jag lite bättre, hade bara 37 graders feber när jag gick upp vilket inte e nånting nästan, men nu är jag uppe i nästan 39:( Magen gör ont, jag fryser och huvudet känns som om det ska sprängas:´(


Och inte blir edt bättre av att jag är stressad för att inte vara frisk imorgon, MÅSTE vara frisk då! För då har vi frilufsdag och våra "orienteringsbetyg" sätts då:/

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0