Strömsholm

Strömsholm är ju ett gigantiskt stall eller vad man ska kalla det, från början till slutet i längden på "gården" är edt 1 KM!!! 1 KM!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det va jätte fint och fräscht! Min duktiga kussin lyckades komma in på samlinjen där och då måste man vara grymt duktig på att rida vilket hon är!!!
Asså edt går inte ens att förklara hur fint det va, men asså det va så stort att jag tom lyckades gå vilse haha:p Men asså det finns så många hagar och stall mm!!! 
Det finns även en linje där som man kan gå utan att vara spec duktig på att rida och man behöver inte ha egen häst för då får man rida på ridskolans hästar. Man har inte lika bra tränare som samhälle har men de är bra ändå! Går man den linjen går man naturbruk, vilken linje man än går så går man 2 lr tre dar tror jag det är i en skola i västerås, 45 min med buss o tio med bil. Hade jag gillat hästar skulle jag verkligen valt det gymnasiumet!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D

Föresten så har jag uppdaterat mitt Farsta centrum inlägg med bilder, kolla!:p 

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0