Livet leker!

Just nu m¨r jag så sjukt bra, Livet leker folket!:D O vet nu varför? Träningen gick superdupermega bra!!! Kom in först av alla på löpningen, och som min tränare sa- jag krosade dem! Kom in två min tidigare än 2:an:) Sen gick fysen as bra och den va inte såå jobbig haha:p Hoppas det syndes att jag har jobbat hårt under sommarträningen. 

veckan ser ut så här:
Måndag: träning
Tisdag: träning
Onsdag: träning
Torsdag: träning

Lördag: träningsläger
Söndag: träningsläger

Sen har jag ju jobbet varje dag oxå;) 

Haha sveriges fulaste bild men det är så här jag ser ut just nu:p

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0