Och här ska det va en rubrik...

Träningen idag bestod av 400 meters intervaller på Trollbäckens IP och sen armstyrka, armhävningar av olika slag, axelpress, nåt som jag inte vet va det kallas och dips;) Träningen gick helt ok. Jag sprang 12 av 20 intervaller för sen höll jag på att spricka av smärta i benhinnorna, underlaget är inte skönt på löparbanor:/ Styrkan gick as bra!:D känner att träningen dem här veckorna har hjälpt!:D Nu blir det tidig sänggång för imorgon ska jag cykla till jobbet för första gången, får se om jag hittar haha:p 

puss o gonatt

Bild från spanien

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0