21-21

Idag va det match mot Gurra:) Det blev 21-21... Bättre med ett poäng en noll men det hade ju varit kul med två...;) Hela matchen kändes seg från bådas sidor men för min del gick det bra:D Spelade de sista fem min i första halvlek och 5 första min i andra:) Satte ett av ett läge från kanten:D Har igentligen inget att skriva om matchen förutom att vi gjorde det helt ok!:D Alla va ju trötta efter skoldagen som för övrigt va riktigt stressande idag för min del! Måste skriva klart en eximination i Engelskan som jag inte hann med eftersom jag va tvungen att gå tidigare från skolan:)

Saknar sommaren!<3

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0