Hinner inte blogga....

Asså jag hinner verkligen inte blogga... Jag vill så gärna men varje dag är det alltid massa annat skojsigt som kommer ivägen;) Som igår, då åkte jag hem efter skolan- fixade med 01 lag till i helgen och sen åkte jag iväg o tränade:D Sprang 40 st intervallen o sen gjorde jag bålstabiliteten och sen när jag kom hem så va klockan typ sju och då duschade jag, sen åt jag middag och sen va det plugg som gälde fram tioo tio o då va det sängen:)

Men det blir ju alltid roligare att blogga om ni kommenterar xD<3


Kolla vilken gammal bild jag hittade!!!!

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0