Matcher:D

Idag va det VM handbollskola:) en grej som kommer hålla på i fyra lördagar till. Grejen är att 6-8 åringar får pröva på handboll, mest vi lek så att de ¨ågar fortsätta i "riktiga" lag sen;) Kul va det!:D

Sen va det att åka hem- packa matchkläder och fra till Nyboda o stå i cafeterian, inte lika kul:/ Sen va det två matcher att spela och det va desto roligare!:D Det va två matcher efter varandra- först nivå ett mot Sthlm Polisen och då gjorde jag ett mål och missade ett läge där det blev lite fel för passen blev fel;/ Sen i andra matchen gjorde jag mål från höger nio! FATTA! Har inte spelat där på superduperlänge. Blev uppväxlad och så såg jag läget och drog ett underarmsskott:) Haha de flesta fattar väl inte vad jag snackar om...haha:p

Annars har det varit deg kväll hemma frammför datan haha, imorgon blir det Nacka Forum med världens bästa!:D

En bild från steg 4 USM:) Taggning inför match med en promenad i kylan:p

Kommentarer

Bara så att du vet, så kan du kommentera här, men du behöver absolut inte om du inte vill, skoja! KOMMENTERA!!!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?

Kommentera här:

Trackback
RSS 2.0